Skip to main content

You are here

کارگاه ارتقاء سرمایه اجتماعی در استان قزوین برگزار خواهد شد

Error message

  • Warning: Creating default object from empty value in language_initialize() (line 499 of /home/ostanqznew/domains/ostan-qz.ir/public_html/includes/language.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in language_initialize() (line 499 of /home/ostanqznew/domains/ostan-qz.ir/public_html/includes/language.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in language_initialize() (line 499 of /home/ostanqznew/domains/ostan-qz.ir/public_html/includes/language.inc).

28 December, 2022 - 11:10 -- کارشناس۲
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری:

کارگاه ارتقاء سرمایه اجتماعی در استان قزوین برگزار خواهد شد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: کارگاه ارتقاء سرمایه اجتماعی با مشارکت برخی از دستگاه‌های اجرایی در استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

مهدی مدرسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جلسه کمیته راهبری ارتقاء سرمایه اجتماعی از برگزاری کارگاه ارتقاء سرمایه اجتماعی در استان با مشارکت اداره کل بهزیستی، تبلیغات اسلامی، جمعیت هلال احمرا ستان و تعدادی دیگری از ادارات کل با محوریت محلات پانزدگانه  استان که در آنها پایگاه‌های سلامت اجتماعی مستقر هستند، خبر داد. 

وی یکی از مبانی بیانیه گام دوم انقلاب را  سرمایه اجتماعی عنوان نمود و گفت: مهم ترین موضوعی که دشمن هدف گرفته است و با اقداماتش در پی وارد نمودن لطمه و ضربه به آن می باشد، مقوله سرمایه اجتماعی است.

مدرسی  با بیان اینکه مهم ترین سوالی که اکنون مطرح است این است که کار را باید از کجا آغاز کرد و چگونه می توان مفهوم سرمایه اجتماعی را در عمل ارتقاء بخشید، افزود: کار در مقیاس محله، مهم ترین سطح برای ارتقاء سرمایه اجتماعی و هم‌افزایی میان نهادها، ارگان های دولتی، سازمان های مردم نهاد و مردم عادی است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری  در پایان مهمترین دستاورد این کارگاه یکروزه را برقراری پیوندهای مستحکم تر میان مردم و سازمان های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم زمینه  ارتقاء و بهبود شاخص های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و غیره را در استان فراهم نماییم.